Dokážu sa automobiloví producenti v Európe, najmä v jej strednej a východnej časti, rýchlo spamätať zo súčasných problémov?
Majú šancu stať sa ešte konkurencieschopnejšími v budúcich stratégiách mobility? A aký typ partnerstva medzi verejnou a súkromnou sférou bude nevyhnutný pre rozvoj infraštruktúry alternatívnych zdrojov paliva a vytvorenie dôvery spotrebiteľov v nové technológie?
Na tieto otázky sa účastníci samitu pokúsia nájsť odpoveď v sobotu, teda počas druhého dňa konferencie.
Vzhľadom na veľkosť a význam automobilového priemyslu v regióne Strednej a Východnej Európy sú naše ekonomiky zraniteľnejšie voči cyklickým a štrukturálnym poklesom predaja konvenčných osobných vozidiel. Producenti a ich dodávatelia sú navyše už teraz pod obrovským tlakom, aby splnili čoraz prísnejšie normy Európskej únie.
Lídri sa tak v Tatrách budú venovať aj téme, ako pomôcť sektoru automotive adaptovať sa na novú realitu a čo najefektívnejšie využívať nastupujúce moderné technológie.
01 - Modified: 2024-04-19 16:59:34 - Feat.: - Title: Rošáda Francúzov je na konci. Trnavské trio je kompletné, vyžiadalo si stovky miliónov aj prepúšťanie
02 - Modified: 2024-04-19 08:54:12 - Feat.: - Title: Obávaný vírus sa nebezpečne priblížil k človeku. Vedcov z WHO najnovší vývoj prekvapil
03 - Modified: 2024-04-17 16:00:00 - Feat.: - Title: Zistenie HN: elektrické Porsche v Bratislave sa už vyrába. Fabrika aktuálne pracuje na „vychytávaní múch“
04 - Modified: 2024-04-12 14:35:08 - Feat.: - Title: Ako je to s krachom top zamestnávateľa? Poplašné správy zmietol zo stola novým rekordom
05 - Modified: 2024-04-11 17:28:20 - Feat.: - Title: Šéf VW pre HN: Najlepší zamestnanec je Slovák. Iné riešenie ako dovoz pracovnej sily však aktuálne nie je