Je naším najdôležitejším zmyslom.
Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.
Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.
Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.
Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.
01 - Modified: 2024-04-25 21:27:13 - Feat.: - Title: Majiteľ Googlu výrazne zvýšil štvrťročný zisk, prvýkrát vyplatí dividendu
02 - Modified: 2024-04-25 20:54:48 - Feat.: - Title: Microsoft zvýšil štvrťročný zisk o pätinu, tržby prekonali očakávania
03 - Modified: 2024-04-09 15:04:03 - Feat.: - Title: Slovalco vypla, aj tak hlási zisk pol miliardy. Penta mení základy, spravila krok podľa vzoru Tkáča
04 - Modified: 2024-04-04 08:04:27 - Feat.: - Title: Po historickej strate rekordný zisk. Štátny kolos vďačí za slušný výsledok dvom okolnostiam
05 - Modified: 2024-04-03 17:13:58 - Feat.: - Title: Sotákove železiarne hlásia po rekordnom roku tvrdý pád. Zisky poznačili energie a objednávky