nakupovanie, obchodné centrumDreamstime
StoryEditor

Čo upúta náš zrak?

27.01.2018, 23:00
Je naším najdôležitejším zmyslom.

Využiť zmysly je obľúbená cesta, ktorou sa predajcovia vydávajú. Fungujú totiž podprahovo a aj keď nechceme, ich aktivovaniu zabrániť nevieme. Jedným z najdôležitejších zmyslov, na ktorý pôsobia, je zrak, práve vďaka ktorému necháme v obchode niekedy viac ako sme pôvodne plánovali.

Ovplyvňuje tak napríklad farbu produktu, ktorá so sebou nesie istý emočný nádych. Napríklad červená sa vždy bude spájať s výpredajmi, lebo ako farba má stimulovať ľudí k činnosti.

Štúdie tiež zistili, že čašníčky oblečené v červenej farbe dostávali väčšie sprepitné či táto farba povzbudzovala k väčšiemu nákupu online.

Čierna sa naopak asociuje s vyššími cenami a luxusom.

01 - Modified: 2024-04-25 21:27:13 - Feat.: - Title: Majiteľ Googlu výrazne zvýšil štvrťročný zisk, prvýkrát vyplatí dividendu 02 - Modified: 2024-04-25 20:54:48 - Feat.: - Title: Microsoft zvýšil štvrťročný zisk o pätinu, tržby prekonali očakávania 03 - Modified: 2024-04-09 15:04:03 - Feat.: - Title: Slovalco vypla, aj tak hlási zisk pol miliardy. Penta mení základy, spravila krok podľa vzoru Tkáča 04 - Modified: 2024-04-04 08:04:27 - Feat.: - Title: Po historickej strate rekordný zisk. Štátny kolos vďačí za slušný výsledok dvom okolnostiam 05 - Modified: 2024-04-03 17:13:58 - Feat.: - Title: Sotákove železiarne hlásia po rekordnom roku tvrdý pád. Zisky poznačili energie a objednávky
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
27. apríl 2024 05:09