24. Ako chce Facebook zlepšiť orientáciu čitateľov v predvolebných kampaniach?

Snímka: Reuters

Politickí aktéri budú musieť vytvárať verejne dostupný katalóg všetkých variantov danej reklamy. Cieľom je dať nahliadnuť pod pokrievku politického marketingu. Inak môže politik pomocou cielenia reklamy ukazovať rôznym skupinám voličov rôzne, napríklad aj úplne protichodné príspevky.

Otázne pravidlá
Zatiaľ však nie je jasné, pre koho budú tieto pravidlá platiť – či len pre politikov a politických kandidátov, alebo aj pre ďalšie v politike aktívne organizácie.

Celý rad reforiem
Vyšetrovanie ruského vplyvu na americké voľby tak môže priniesť rad reforiem priamo v legislatíve Spojených štátov. Zároveň je pripomienkou toho, akú významnú a zatiaľ zďaleka nie preskúmanú úlohu hrajú sociálne siete v politickom boji na domácej i medzinárodnej scéne.

Najčítanejšie témy