StoryEditor

Akú stratégiu použila Moskva?

19.10.2017, 13:31
Rusko prostredníctvom už spomínanej agentúry Internet Research Agency zadalo reklamy, pri ktorých presne nastavilo ich zacielenie.

„Konkrétne tieto reklamy cielilo na sofistikovane zvolené demografické skupiny v oblastiach a štátoch, ktoré sa pre Trumpov úspech vo voľbách ukázali kľúčové," uviedol zdroj citovaný spravodajskou stanicou CNN.
Špecificky išlo napríklad o štáty Michigan a Wisconsin. V oboch Donald Trump vyhral rozdielom menej ako jedeno percento. V oboch štátoch pritom Trump prekonal predpovede. Tento spôsob zacielenia ukazuje, že snahou mohlo byť s čo najmenšími výdavkami získať čo najvyšší efekt.

01 - Modified: 2024-04-25 10:55:46 - Feat.: - Title: Hrozba pre letiská a sklady. Rakety ATACMS sú kľúčové, ale Rusi sa mohli pripraviť, myslia si analytici 02 - Modified: 2024-04-25 10:35:09 - Feat.: - Title: Čína údajne poskytuje prístav pre ruskú loď spájanú s dodávkami zbraní z KĽDR 03 - Modified: 2024-04-25 10:18:58 - Feat.: - Title: Ruka na plyne, v druhej kalašnikov. Rusi začali útočiť na motorkách 04 - Modified: 2024-04-25 11:06:08 - Feat.: - Title: Na propalestínskych protestoch na univerzite v Los Angeles zadržali vyše 90 ľudí 05 - Modified: 2024-04-25 08:26:11 - Feat.: - Title: Ruské úrady v rámci korupčnej kauzy na ministerstve obrany zadržali tretieho muža
menuLevel = 2, menuRoute = focus/zahranicie, menuAlias = zahranicie, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
25. apríl 2024 14:39