Sociálna sieť Facebook ale nebola jediným miestom, kde sa ruský vplyv počas amerických volieb na sieti objavil.
Ďalšie prípady, v mnohých ohľadoch odlišné od „zneužitia“ Facebooku, sa v posledných dňoch objavili na Twitteri a Google.
RT utrácala na reklamy Spoločnosť Twitter v septembri ukázala, ako ruská globálna televízna stanica RT – predtým Russia Today – utrácala za reklamy v priebehu minuloročnej volebnej kampane. Ruskou vládou financovaná stanica minula na tieto aktivity 274-tisíc dolárov. Príspevky šírila prostredníctvom troch účtov – @RT_com, @RT_America a španielsky písaného @ActualidadRT. Promovaných bolo 1 823 príspevkov.
Aktívni spameri
Twitter zároveň uviedol, že počas predvolebnej kampane zaznamenal zvýšenú aktivitu botov a spamerov.
V nižšie uvedenom videu si môžete pozrieť, ako stanica RT zareagovala, keď sa dozvedela o víťazstve Donalda Trumpa vo vlaňajších voľbách amerického prezidenta.
01 - Modified: 2024-04-19 22:07:49 - Feat.: - Title: Ministri obrany USA a Izraela hovorili o stabilite v regióne a dianí v Pásme Gazy
02 - Modified: 2024-04-19 21:33:32 - Feat.: - Title: Izraelský útok na Isfahán si podľa iránskeho ministra zahraničia nevyžiadal obete. USA sa nevyjadria
03 - Modified: 2024-04-19 21:16:06 - Feat.: - Title: Ministri obrany USA a Izraela hovorili o stabilite v regióne a dianí v Pásme Gazy
04 - Modified: 2024-04-19 20:34:25 - Feat.: - Title: Americké akcie uzavreli zmiešane, výrazne oslabili technologické podniky
05 - Modified: 2024-04-19 19:48:16 - Feat.: - Title: "Plánovaný atentát". Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze