Sociálna sieť Facebook ale nebola jediným miestom, kde sa ruský vplyv počas amerických volieb na sieti objavil.
Ďalšie prípady, v mnohých ohľadoch odlišné od „zneužitia“ Facebooku, sa v posledných dňoch objavili na Twitteri a Google.
RT utrácala na reklamy Spoločnosť Twitter v septembri ukázala, ako ruská globálna televízna stanica RT – predtým Russia Today – utrácala za reklamy v priebehu minuloročnej volebnej kampane. Ruskou vládou financovaná stanica minula na tieto aktivity 274-tisíc dolárov. Príspevky šírila prostredníctvom troch účtov – @RT_com, @RT_America a španielsky písaného @ActualidadRT. Promovaných bolo 1 823 príspevkov.
Aktívni spameri
Twitter zároveň uviedol, že počas predvolebnej kampane zaznamenal zvýšenú aktivitu botov a spamerov.
V nižšie uvedenom videu si môžete pozrieť, ako stanica RT zareagovala, keď sa dozvedela o víťazstve Donalda Trumpa vo vlaňajších voľbách amerického prezidenta.
01 - Modified: 2024-04-23 12:47:06 - Feat.: - Title: Protesty za Gazu zachvacujú americké univerzity, polícia masívne zatýka
02 - Modified: 2024-04-23 12:21:56 - Feat.: - Title: Hodnota zmrazených ruských aktív vo Švajčiarsku dosahiahla takmer šesť miliárd frankov
03 - Modified: 2024-04-23 11:22:31 - Feat.: - Title: Americký nápojový gigant PepsiCo zvýšil tržby aj zisk. Svetové predaje prekonali očakávania
04 - Modified: 2024-04-23 10:50:13 - Feat.: - Title: Nová funkcia TikToku by mohla byť rovnako toxická a návyková ako cigarety. Dostane sociálna sieť stopku?
05 - Modified: 2024-04-23 08:32:54 - Feat.: - Title: Formuje sa proti nám nová os zla. Európa musí byť pripravená na prípadnú vojnu, tvrdí odborník z NATO