Kotlebovci získali osem percent voličov len za tisíc eur, Šanca dala za jeden voličský hlas takmer 130 eur a SDKÚ aj napriek fiasku napokon zarobila 100-tisíc eur. To sú v skratke kuriozity, ktoré vyplývajú z vyúčtovania predvolebnej kampane. Ministerstvo ju v stredu zverejnilo na svojej webovej stránke. Všetkých 23 strán, ktoré kandidovali v marcových parlamentných voľbách, minulo na kampaň spolu takmer 18 miliónov eur.
Smer-SD vložil do kampane takmer 2,98 milióna eur. Prezident klubu reklamných agentúr Róbert Slovák považuje číslo za reálne. Majiteľ reklamnej agentúry Igor Brossmann je však skeptickejší: „Definícia toho, čo je a čo nie je rek...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.