StoryEditor

Sneženie ukazuje, prečo tovar patrí na koľaje

28.01.2019, 23:00
Nákladné vlaky sú bezpečnejšie než kamióny. Napriek tomu budú u nás firmy ešte dlho uprednostňovať cesty pred železnicami.

Bežný deň na našich cestách – na 10 kamiónov dve osobné autá. Od rána je hlavný ťah upchatý a najviac ho blokujú práve nákladiaky z Česka, Poľska a pobaltských krajín. Toto sú slová starostky kysuckej obce Svrčinovec Renáty Majchárkovej. V regióne, kde na súvislú diaľnicu čakajú už desaťročia, sú podobné situácie na dennom poriadku. Výdatná snehová nádielka ich len zhoršuje. „Do šesť kilometrov vzdialenej Čadce sú už od rána približne hodinové zápchy. To množstvo snehu je takmer nemožné stíhať odhŕňať,“ dodala starostka, keď sa jej HN včera pýtali na stav ciest. Rovnako to vyzeralo aj na Ora...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-05-02 09:35:26 - Feat.: - Title: Rozlúč sa s pekným počasím. Na Slovensku už o pár hodín začne búrková sezóna, v týchto regiónoch bude situácia najhoršia 04 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
05. máj 2024 16:50