StoryEditorPrvýkrát zvíťazil program, iný typ kampane, tvrdí odborník
Kiska začínal nepripravený, Vallovi chýbala čerešnička na torte, opisuje ich kampane marketingový konzultant Michal Ruttkay.
Čo boli najväčšie plusy Kiskovej kampane do prezidentských volieb v 2014?
Ja si myslím, že u neho nebola ani tak rozhodujúca kampaň, ako schopnosť ju predať médiám. Kisku akceptovali ako lídra a ako konkurenta a tvorcovia jeho kampane presne toto dokázali. Nedá sa to veľmi porovnávať s inými prípadmi. Bolo to v podstate o presvedčení a o presvedčivosti kandidáta, nie o téme, ale o osobe. Hľadal sa vhodný kandidát, ktorý dokáže vybojovať boj voči Robertovi Ficovi....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Jana Kirschner: V Británii sa mi vyčistili hodnoty. Tu vláda robí likvidačné opatrenia proti kultúre a ľuďom
02 - Modified: 2024-04-27 09:01:43 - Feat.: - Title: ROZHOVOR: Účasti na eurovoľbách by pomohlo spájanie hlasovaní. V Belgicku chodí voliť takmer 90 percent ľudí
03 - Modified: 2024-04-27 12:00:00 - Feat.: - Title: Po Slovensku anonymne ukrývajú peniaze na verejných miestach. Jeden fanúšik nás sledoval, hovorí dvojica z projektu Cash catch
04 - Modified: 2024-04-25 07:56:22 - Feat.: - Title: Seriál HN Chcem byť exportér: EXIMBANKA SR zvýhodňuje financovanie exportu v náročných časoch
05 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Komu sa oplatí kúpiť byt? V Bratislave stále nájdeme spomienkový optimizmus, tvrdí expert pre HN (rozhovor)