StoryEditorPoužívatelia sú rôzni, Facebooku však určite robíme radosť, tvrdí odborník
Špecialista na výkonnú reklamu na Facebooku David Lörincz prognózuje, že roku 2019 budú na sociálnej sieti dominovať Stories a možno sa dočkáme aj nákupov priamo cez túto platformu.
Facebook už dávno nie je iba portál na komunikáciu ľudí, ale aj priestor na reklamu. Kedy prišiel ten najväčší zlom, keď sa spoločnosti začali orientovať na túto sociálnu sieť?
Bol to jednoznačne až rok 2012, keď sa Facebook stal verejne obchodovateľnou spoločnosťou. Vznikla platforma na reklamu tak, ako ju poznáme dnes a reklama sa začala objavovať medzi príspevkami priateľov. Samzrejme, možností cielenia a typov r...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-25 18:20:01 - Feat.: - Title: Kubiš pre HN: Korčok nie je vojnovým štváčom. Vzťahy s Ruskom prakticky neexistujú, nezmení to ani Fico
02 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
03 - Modified: 2024-03-25 13:17:32 - Feat.: - Title: Korčok alebo Pellegrini? Hřích hovorí, kto má väčšiu šancu vyhrať druhé kolo
04 - Modified: 2024-03-24 10:55:57 - Feat.: - Title: Šutaj Eštok pre HN: Sme ľavičiari a národne orientovaní. Našu rétoriku nebudeme meniť
05 - Modified: 2024-03-24 01:33:42 - Feat.: - Title: Korčok pre HN: Ako prezident by som spolupracoval aj s touto vládou