Používatelia sú rôzni, Facebooku však určite robíme radosť, tvrdí odborník

Snímka: Reuters

Facebook už dávno nie je iba portál na komunikáciu ľudí, ale aj priestor na reklamu. Kedy prišiel ten najväčší zlom, keď sa spoločnosti začali orientovať na túto sociálnu sieť?
Bol to jednoznačne až rok 2012, keď sa Facebook stal verejne obchodovateľnou spoločnosťou. Vznikla platforma na reklamu tak, ako ju poznáme dnes a reklama sa začala objavovať medzi príspevkami priateľov. Samzrejme, možností cielenia a typov reklamy bolo vtedy omnoho menej ako teraz.

Čo svojim zákazníkom pri plánovaní kampane najčastejšie radíte?
Aby si najprv stanovili jasné, merateľné a dosiahnuteľné ciele. Dúfať v desaťnásobnú návratnosť investícií pri prvej reklame je trochu trúfalé. Určite by nemali podceňovať ani prípravu stratégie a optimalizáciu v priebehu kampaní.

Aké bývajú najčastejšie mylné očakávania?
Napríklad nie je možné, aby začali kampane prvý deň v mesiaci, no ako fungujú, zisťovali až v polovici či na konci mesiaca.

Exkluzívny obsah Hospodárskych novín

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Najčítanejšie témy