Komik Buster Keaton vo svojom najslávnejšom filme Frigo na mašine.Archív HN
StoryEditor

Železnice a ich rukojemníci

26.10.2018, 00:00
Autor:
KarásekKarásek
Naše železnice nepatria medzi výstavné skrine Slovenska. Trčíme na chvoste celej Európskej únie. A popritom sa spriadajú vízie 2030 a ďalšie plány.

Hviezdu nemých grotesiek nie nadarmo prezývali „akrobat s kamennou tvárou“. Aj vo filme Frigo na mašine si Buster Keaton užil s vlakmi až nadmieru. Svoju kamennú tvár si zachoval. Podobne do smiechu nie je ani tisíckam cestujúcich, ktorí sa musia presúvať po koľajniciach deň čo deň.


Dnešný Focus sme zacielili na verejnú dopravu, ktorú občania tejto republiky pociťujú na vlastnej koži najviac. Tá spadá na plecia Železničnej spoločnosti Slovensko a tú aj cestujúci najčastejšie posielajú do pekla. Nie úpln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-10 12:50:09 - Feat.: - Title: Odliv vodičov z oblasti verejnej dopravy: Odchádzajú pre neefektívnu pracovnú dobu, tvrdia odborári 03 - Modified: 2024-04-04 10:28:33 - Feat.: - Title: Všetko pre stabilné ceny. Rusko v marci znížilo vývoz benzínu po železnici na polovicu 04 - Modified: 2024-03-28 14:31:51 - Feat.: - Title: Pri Nitre museli pristúpiť k radikálnemu kroku. Teraz železničiarov tlačí ďalší problém: platy 05 - Modified: 2024-03-26 07:54:43 - Feat.: - Title: Deutsche Bahn postupne znížia pracovný čas rušňovodičov na 35 hodín týždenne
menuLevel = 2, menuRoute = focus/publicistika, menuAlias = publicistika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
26. apríl 2024 12:21