Reklamná, marketingová a PR agentúra Ogilvy & Mather patrí k najväčším na svete. Na čo sa hlavne zameriava?
Ogilvy je veľkou kreatívnou agentúrou, vďaka čomu môžeme aplikovať behaviorálnu vedu v širokej škále rozličných disciplín a tiež pre množstvo klientov. Venujeme sa optimalizácii komunikácie, zlepšovaniu skúseností zákazníkov a vyvíjame bezpečnostné iniciatívy. Okrem toho pomáhame podnikateľom lepšie porozumieť ich nevedomým sklonom, ktoré využívajú pri prijímaní zamestnancov alebo pri presadzovaní rozhodnutí.
Behaviorálnym stratégiám je v agentúre vytvorená špeciálna jednotka, v ktorej pracujete ako šéf od roku 2016. Prečo ste sa pre tento smer rozhodli?
Ako psychológa ma vždy zaujímalo, ako ľudia myslia, ako sa rozhodujú a správajú. Rovnako príťažlivé pre mňa bolo aj zákaznícke správanie a prienik medzi správaním a kreativitou. To ma šťastne priviedlo až do Ogilvy.
Vo vašej oblasti ste známy viacerými experimentmi s hmatateľnými výsledkami. Mne najviac zarezonoval experiment po pouličných nepokojoch z roku 2011 v Londýne. Aby ste znížili pouličnú kriminalitu...
Zostáva vám 85% na dočítanie.