5. Čo ďalej plánuje v rámci kampane?

Fico, Smer, billboard
Snímka: Marek Kmeť

Politiku treba správne predať

Budúci rok má priniesť 14 výjazdových rokovaní vlády v tých najmenej rozvinutých regiónoch. Vládu čaká otváranie multifunkčných ihrísk aj tradičné oslavy Medzinárodného dňa žien. Fico vidí svoje nedostatky, ku ktorým patrí vrátiť sa zase medzi ľudí.

Deficit vidí aj v prezentácii výsledkov strany pred verejnosťou, a práve správny predaj politiky je podľa neho kľúčový.

Ak by sa Fico ešte rozhodol pre nočnú šichtu vo fabrike, získal preto od predsedu OZ Kovo Emila Machynu preukaz člena odborového zväzu.

A ako sa ešte do boja za priazeň voličov púšťa Fico? Na jeho profile na facebooku svieti fotka z minulého novembra.

Práve vtedy Fico rozbiehal kampaň a z bilboardov sa prihováral obyvateľom so sloganmi, ako sa Slovensku vďaka jeho líderskej ruke darí.

Svietili tak vyjadrenia Držíme slovo, Nezamestnanosť klesá, Zvyšujeme minimálnu mzdu či Stabilné ceny energií. Dôvodom spustenia kampane bola snaha po otvorenejšej komunikácii s voličmi.

Ficova profilová fotografia tak môže po sneme vyslať jasný signál, že komunikácia je aj teraz prioritou strany.

Na svojich sociálnych sieťach zatiaľ používa zbrane sebe časté – ďakuje športovcom za úspechy na svetových súťažiach či sa necháva fotiť na Mikuláša s malými deťmi upriamujúc na svoje tradičné hodnoty. Ficovej kampani sme sa venovali aj tu.

Snímka: Robert Fico facebook

Najčítanejšie témy