1. Ako KDH zapôsobilo na ľudí?

Snímka: facebook Alojza Hlinu

Bližšie k ľuďom

K ľuďom pristupovali členovia a sympatizanti strany osobne a cestovali po východnom Slovensku. Pustili sa do výroby letákov, pomocou ktorých voličov oslovovali priamo v podobe terénnej práce.

V rozhovore pre HN Alojz Hlina tiež uviedol, že politika je drina a je to aj o marketingu, keď nie je umenie iba rozdať leták, ale aj ho predať.

Hlina sa vytrvalo chválil tým, že kresťanskí demokrati pracujú za každého počasia, aby tak prerušili dovtedajšiu 16-ročnú vládu Petra Chudíka, pre nich rómskeho baróna, na poste župana Prešovského kraja.

Práve toho si zobral Hlina na mušku aj počas mapovania absurdít v Prešovskom kraji – zdôraznil bohatého župana v najchudobnejšom kraji Slovenska, minimálne investície v kraji kontra investície župana, dôraz na kresťanské hodnoty v rozpore s osobou župana a jeho tretej ženy, Rómov ako najväčší problém, pre ktorých je však župan superstar či neprejazdnú cestu medzi niektorými dedinami v porovnaní s novým asfaltom na ceste k županovmu sídlu.

Pomocou ankety sa tiež prívrženci strany snažili priamo zistiť, či má Peter Chudík u voličov naozaj takú podporu alebo jeho výhra iba zosobňovala slabú, menej ako 10-percentnú účasť v posledných župných voľbách v roku 2013.

Kampaň za Prešovský kraj aj v Bratislave

Zaujímavosťou aj bolo, že strana zamerajúc sa na získanie hlasov pre Milana Majerského zobrala do ohľadu aj fakt, že veľa ľudí opúšťa východ vo vidine lepšej práce a smeruje do metropoly Bratislavy.

Práve preto v nej polepili bilboardy s odkazom, aby Majerskému pomohli poraziť jeho súpera či pri Hlavnej vlakovej stanici rozdávali letáky k tejto téme.

Do úst kampane si Hlina zobral aj nedokončenú diaľnicu do Košíc a cesty v dezolátnom stave, čo je už dlhé roky tŕňom v oku u obyvateľov.

Téme sme sa venovali aj tu.

V prípade zlej dopravnej situácie v Ružomberku vyrobil ceduľu s premiérom Robertom Ficom a textom „R. Fico zachraňuje Slovensko“.

Vďaka neschopnosti ľudí zo Smeru vidí v Žiline a v Ružomberku doslova dopravné peklo.

Prívlastkom kreatívna sa isto hrdí kampaň v podobe konkurzu na najlepší „východňárský hlas“, ktorá za nahovorenie dvoch videí vo východniarskom nárečí sľubovala dotyčnému aj finančnú odmenu. Na zistenie podpory Petra Chudíka u premiéra použil Hlina aj denník Nový čas, v ktorom využil reklamný priestor, keďže sa odpovede inak nevedel dočkať.

Snímka: facebook Alojza Hlinu

Najčítanejšie témy