Kampaň Tatrabanky a THIS IS LOCCO uspela v kategórii Financie.
Bejby Blue už poznáme z viacerých domácich aj medzinárodných súťaží. Tentokrát ju ocenila aj porota prestížnej Effie Awards - Global Best of the best.
Zo zverejnených shortlistov vyplýva, že patrí medzi tri najefektívnejšie finančné kampane na svete.
THIS IS LOCCO aj Tatrabanke gratulujeme. A to či sa bude Bejby Blue tešiť aj zo samotnej ceny, sa dozvieme 6. decembra. Už shortlist je však veľkým úspechom slovenskej reklamy.
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti
04 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte