Seesame
StoryEditor

Známa Cícerová nátierka dostane nový obal. O novú stratégiu sa postará Wiktor Leo Burnett

07.03.2017, 13:31
Autor:
ebeb
„Rozišli sme sa v predstavách, kam má značka smerovať,“ hovorí Michaela Benedigová z agentúry, ktorá mala na starosti PR aktivity firmy doteraz.

Spoločnosť Lunter, ktorá vyrába rastlinné nátierky a ktorú si spájame so známou cícerovou nátierkou, chce posilniť svoju pozíciu na trhoch, kde pôsobí. Povolala si na to novú agentúru – Wiktor Leo Burnett.

Doteraz sa o sociálne siete a produktovú komunikáciu starala agentúra Seesame. Potom, ako majiteľ firmy Ján Lunter kandidoval na predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja, sa predstavy o fungovaní značky rozišli.  

Pokiaľ ide o korporátnu a krízovú komunikáciu, značku Lunter dnes vzhľadom k prebiehajúcej volebnej kampani na post predsedu BBSK nie je možné prakticky odčleniť od politickej kampane. V našej agentúre politické kampane nerobíme, rozhodli sme sa ukončiť so značkou Lunter spoluprácu, rozbehnuté projekty ukončíme do konca marca,“ hovorí Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame.

Na komunikáciu značky si tak firma najala Wiktor Leo Burnett. Agentúra sa bude starať o celkové strategické nastavenie značky a cieľom tiež bude, aby bola značka pripravená byť lídrom vo svojom segmente v okolitých trhoch V4, kde svoje výrobky distribuuje.

Zmeny v marketingovom prístupe by mali vidieť aj bežní spotrebitelia. Značka sa plánuje predstaviť v novom dizajne obalov. 

Značka sa v roku 2015 premenovala z Alfa Bio na súčasný Lunter. Udržať toto povedomie v mysliach spotrebiteľov je tiež jeden z hlavných komunikačných cieľov, ktoré dostala agentúra Wiktor Leo Burnett, približuje Džamila Hrtúsová, výkonná riaditeľka spoločnosti. 

Wiktor Leo Burnett tak do svojho portfólia dostal slovenskú značku a jej komplexnú komunikáciu, okrem samotného PR. Doteraz na PR aktivitách a so sociálnymi sieťami pracovala spomínaná agentúra Seesame, ktorá v čase krízy Cícerovej nátierky v roku 2015 vyriešila značke krízovú komunikáciu. Prípad sa neskôr stal ukážkovou case study.

01 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 02 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 03 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov 04 - Modified: 2023-10-23 09:45:52 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“ 05 - Modified: 2023-10-05 11:57:52 - Feat.: - Title: Online film a video: Opäť zabodovali Najkrajšie zvuky pre Škodu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 05:41