StoryEditor

Používatelia sú rôzni, Facebooku však určite robíme radosť, tvrdí odborník

05.02.2019, 23:00
Špecialista na výkonnú reklamu na Facebooku David Lörincz prognózuje, že roku 2019 budú na sociálnej sieti dominovať Stories a možno sa dočkáme aj nákupov priamo cez túto platformu.

Facebook už dávno nie je iba portál na komunikáciu ľudí, ale aj priestor na reklamu. Kedy prišiel ten najväčší zlom, keď sa spoločnosti začali orientovať na túto sociálnu sieť?
Bol to jednoznačne až rok 2012, keď sa Facebook stal verejne obchodovateľnou spoločnosťou. Vznikla platforma na reklamu tak, ako ju poznáme dnes a reklama sa začala objavovať medzi príspevkami priateľov. Samzrejme, možností cielenia a typov r...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej 02 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Majiteľ Viech Vojtěch Záhorský: Baví ma tvoriť priestory na výmenu názorov 03 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Máte v pláne si poistiť fotovoltiku? Pripravte sa, že ročne budete platiť až 12-tisíc eur (rozhovor) 04 - Modified: 2024-05-10 15:00:00 - Feat.: - Title: Šéf zelených energetikov pre HN: Nový šéf regulátora je iná škola. Pri cenách energií je tu politické zadanie 05 - Modified: 2024-05-09 09:30:00 - Feat.: - Title: Skutočná Martha z Baby Reindeer prehovorila: Aj keby som poslala nejaké maily, neznamená to, že som vinná za zvyšok vecí
menuLevel = 2, menuRoute = focus/publicistika, menuAlias = publicistika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
14. máj 2024 19:26