StoryEditor

Dopyt po luxusnom tovare rastie vďaka kupcom z Ázie

26.10.2020, 23:00

Prvýkrát od vypuknutia pandémie rastú francúzskej značke Hermes tržby. Na pozitívnom výsledku sa však podieľajú predovšetkým zákazníci v Ázii, v Európe sa zatiaľ návrat do čiernych čísel nekoná. Aj napriek tomu to podľa analytikov vyzerá, že sa dopyt po luxusnom tovare pomaly uzdravuje. Vo štvrťročných výsledkoch tržieb vidí nádej aj skupina LVMH.


Nadšencov do drahých značiek znovu chytila chuť míňať a priemysel s luxusným tovarom je späť v pln...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti 02 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien 03 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám 04 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac 05 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. máj 2024 20:47