StoryEditor

Obchodné domy v USA už nelákajú, značky stavajú na letiská

26.07.2019, 00:00

Obchodné domy sú minulosťou, kamenné obchody ako-tak prežívajú. Teda aspoň v USA. Veľké značky ako Moncler, Jack Daniel 's, Colgate a Estée Lauder sa tak snažia byť viac na očiach na letiskách po celom svete, kde cestujúci pri čakaní na svoj let impulzívne nakupujú.


Napríklad výrobca Colgate tento mesiac kúpil značku luxusnej starostlivosti o starnúcu pleť Filorga, ktorá je na letiskách veľkým hráčom. Podľa šéfa Colgate Noela Wallacea to firme pomôže dostať sa do rýchlo rastúceho preda...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 07:53:36 - Feat.: - Title: Čína dokončuje „neviditeľný“ bombardér. Máme lepšie, povedal Pentagon 02 - Modified: 2024-04-29 05:39:24 - Feat.: - Title: Biely dom vyzval na pokojné protesty na univerzitách, polícia zadržala ďalších ľudí 03 - Modified: 2024-04-29 05:15:38 - Feat.: - Title: Severná Kórea kritizovala USA za dodávky rakiet Ukrajine. Washington označila za "narušiteľa" mieru 04 - Modified: 2024-04-29 04:39:03 - Feat.: - Title: Blinken na novej ceste na Blízky východ navštívi Izrael a Jordánsko 05 - Modified: 2024-04-28 20:15:14 - Feat.: - Title: Americkú Oklahomu a okolité štáty zasiahla tornáda, úrady hlásia štyroch mŕtvych
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. apríl 2024 12:35