Hlavná stanicaPavol Funtál
StoryEditorŠtát opraví schátrané vlakové stanice. Minie milióny eur
Rekonštrukcia čaká 25 nádraží z celkového počtu tristo. Dva milióny dostane bratislavská Hlavná stanica.
Motoristov, ktorých chceme preorientovať na hromadnú dopravu, či zahraničných turistov odrádza už prvý kontakt so železnicami. Na mnohých staniciach sú realitou nefunkčné osvetlenie, chýbajúce lavičky alebo opadaná omietka. Nový investičný plán Železníc Slovenskej republiky na roky 2017 až 2019 ráta s opravou dvadsiatich piatich nádraží. Lepšej stanice sa dočkajú Lučenec, Ružomberok či Štrba.
Revitalizácia staníc ide u nás pomaly, železnice sa pri nej totiž nemôžu spoliehať na eu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
04 - Modified: 2024-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo sa dalo využiť a opraviť, zostalo: Rekonštrukcia v Šali je dokonalá premena nudnej kocky na živý priestor
05 - Modified: 2024-04-29 22:17:58 - Feat.: - Title: Dôležitý dopravný uzol na severe mieri k míľniku. Kľúčový most však blokuje stanica miestneho podnikateľa