Sieť vlani zavrela tretinu prevádzok. V Avione teraz zapĺňa police jedným druhom tovaru.
„Prišla som si kúpiť niečo na raňajky, ale možno si kúpim aj tyčinky. Urobili mi na nich chuť,“ smeje sa zákazníčka Hypernovy v bratislavskom Avione Hana Múdra. Stojí totiž pred dvomi regálmi s piatimi poschodiami políc, na ktorých trónia výhradne tyčinky značky Dru. A hneď vedľa pätnásť škatúľ tradičných arašidových chrumiek. Najväčšia prevádzka tejto značky u nás disponuje obrovskou predajnou plochou. Tá je však momentálne využitá menej, než by sa žiadalo.
Nevieme, čo bude
Nejde totiž iba o tyčinky, podobne „vzdušne a jednotvárne“ pôsobí aj oddele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-21 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Spoočnosť T-Com spustila novú marketingovú kampaň
01 - Modified: 2024-05-07 07:14:01 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu v marci vzrástli o pol percenta, najpomalšie od začiatku roka
02 - Modified: 2024-05-06 22:00:00 - Feat.: - Title: Bezostyšné návraty ukazujú, že sme vo veku drzosti
03 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien
04 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám
05 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac