StoryEditor

Štát dáva na vlaky milióny eur naslepo

24.09.2014, 00:00
Ziskové a stratové trate sa Slovensko nedozvie.

Ročne ich dotuje sumou približne 197 miliónov eur. Vďaka tomu akoby „preplácal“ ľuďom časť ceny lístka, za ktorú cestujú vlakmi. Teraz chcel vedieť, ako presne tieto dotované úseky hospodária. Avšak narazil. Štát nevie, ktoré železničné úseky na Slovensku sú stratové a ktoré zarábajú. Ide pritom o kľúčovú informáciu, ktorá by rezortu dopravy pomohla napríklad pri šetrení, rušení tratí či vpúšťaní ďalších súkromníkov na naše dráhy.

Stratový biznis

Štátny osobný železničný dopravca – Železničná spoločnosť Slovensko – totiž ministerstvu nevie povedať, ako jednotlivé úseky hospodária. O analýzu, ktorá mala tieto informácie pri...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-10-24 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Študovať sa tu dá oveľa lacnejšie
01 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané 02 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 03 - Modified: 2024-04-29 09:11:28 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel 04 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 05 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
29. apríl 2024 16:08