Električka do Petržalky začala jazdiť v lete po 55 rokoch.Marek Kmeť
StoryEditor

Problém nájsť ľudí má celá doprava. Západ berie cudzincov

12.11.2019, 23:00

Nie sú to len železnice, ktoré na trhu nedokážu nájsť vhodných zamestnancov. S nedostatkom pracovných síl dlhodobo bojuje napríklad bratislavská hromadná doprava. Dnes dopravnému podniku chýba 50 šoférov. A to aj napriek tomu, že sa snaží nových vodičov električiek či autobusov nalákať náborovým príspevkom aj do výšky 3 000 eur.


Hlavné mesto rieši problém tak, že vo veľkom prijíma cudzincov z tretích krajín. Vlani ich v dopravnom podniku pracovalo 66, dnes je to o stovku viac. Tvoria tak už viac ako desatinu všetkých šoférov, informovala hovorkyňa spoločnosti Adriana Volfová. V...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 04 - Modified: 2024-05-02 10:05:45 - Feat.: - Title: Okruh zamestnaní, pre ktoré možno udeliť vízum cudzincom, sa rozšíri, rozhodla vláda 05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
08. máj 2024 15:56