Spoločnosť sa chce najprv orientovať na lokality, kde vôbec nefiguruje. Prvý drive thru otvorí v Prešove, do konca roka pribudnú ďalšie dva.
V novembri 2018 u nás rozvírila gastronomické vody kampaň znovuzrodeného Burger Kingu. Niesla názov #PREPACMEKAC, pričom rovnako sa volalo aj uvádzacie menu, a prizvali si do nej množstvo youtuberov a influencerov.
Fastfoodová sieť chcela týmto marketingovým ťahom prilákať zákazníkov konkurenčného McDonald's. To, do akej miery sa to vtedy podarilo, nevedno, no jedno je isté – na slovenskom trhu svitá na lepšie časy. Potvrdzuje to aj postupná expanzia.
Za volantom nám chutí
Aktuálne majú štyri reštaurácie v Bratislave a jednu v Košiciach, no v marci si ich špeciality budú môcť vychutnať už aj Prešovčania. A to dokonca v pohodlí auta.
„Ďalšie dve dr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo spôsobí ďalšiu pandémiu? Poprední vedci sa zhodli na jednom víruse
02 - Modified: 2024-04-24 10:40:01 - Feat.: - Title: Najlepší šéfkuchári a reštaurácie na Slovensku sú známe. Kto tento rok získal zlatú vidličku?
03 - Modified: 2024-04-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Nutričná poradkyňa: Nie som prísny typ poradcu, aj malé zmeny totiž môžu mať veľký efekt (aj) na zdravie
04 - Modified: 2024-04-19 08:54:12 - Feat.: - Title: Obávaný vírus sa nebezpečne priblížil k človeku. Vedcov z WHO najnovší vývoj prekvapil
05 - Modified: 2024-04-18 08:41:13 - Feat.: - Title: Na Slovensko mieri slávny fast food. McDonald´s a Burger King dostanú ďalšieho veľkého konkurenta