StoryEditor

Koncová stanica Filiálka je mrhanie peniazmi

13.06.2019, 00:00
Autor:
vmvm
Pre cestujúceho je výhodnejšia jedna stanica, povedal v rozhovore pre HN odborník na dopravu z OZ Lepšia doprava Martin Fundárek.

Aký je potenciál stanice Filiálka?
V Európe je trend sústrediť vlaky do jednej centrálnej stanice. Stalo sa tak vo Viedni, v Prahe sa snažia prebudovať hlavnú stanicu tak, aby prijala čo najviac vlakov. Filiálka je, naopak, snahou o roztrhnutie prestupných väzieb. Pritom jej poloha voči centru nie je nijako výrazne lepšia oproti Hlavnej stanici. Z pohľadu každodenne dochádzajúceho cestujúceho je výhodnejšie ísť na jednu stanicu. Ak sa to rozdelí ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-04 08:12:38 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom? 02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 03 - Modified: 2024-05-03 09:00:00 - Feat.: - Title: Postavili ste si bazén a neskolaudovali ste ho? Advokát v rozhovore pre HN hovorí, aké máte možnosti 04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. máj 2024 14:21