StoryEditor

Tovar sa častejšie vozí vlakom, v kamiónoch chýbajú šoféri

11.04.2019, 00:00

Minuloročné obdobie prialo všetkým druhom dopravy. Len kamióny jazdili za hranice menej. Časť zákaziek totiž preberá nákladná doprava na železnici. Prepravné odbory zažili v minulom roku nevídaný rast. Zvýšili sa počty cestujúcich na železnici aj v autobusoch. Významné oživenie zažíva podľa štatistík ministerstva dopravy aj nákladná železničná doprava, ktorá od kamiónov preberá časť prepravy za hranice.


Hoci presun tovaru z kamiónov na železnici podporujú všetky európske štáty vrátane Česka, nestojí za súčasným trendom úspech dopravnej politiky, ale oveľa prozaickejšia vec. Firmám totiž došli šoféri kamiónov. „Časť kam...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 04 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. máj 2024 02:43