StoryEditor

Cesty u nás brzdí starý zákon aj ľudská nátura, tvrdí odborník

03.05.2018, 00:00
Výstavba diaľnice sa na Slovensku utápa vo veľkom chaose. Povedal to v rozhovore pre HN Ondrej Matej z Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo.

Dalo sa v prácach na tuneli Čebrať pokračovať už minulý rok, ako povedal primátor Ružomberka?
Nedalo. Mohli sa robiť len geologické vrty na to, aby si NDS potvrdila správnosť rozhodnutia viesť tunel v novej trase. Žiadne iné práce, ktoré boli trvalo zabudované do projektu stavby, sa vykonávať nemohli, kým bol otvorený proces posudzovania vplyvov na životné prostredie. Navyše, geologické vrty pred posudzovaním zrejme už boli dokončené. Neviem si dobre pr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. máj 2024 00:38