kontajnery, prístavStockExpert
StoryEditorÁzijské kontajnery zamestnajú bratislavský nákladný prístav
Pre čínsku stranu bolo dôležitým momentom, že terminál v hlavnom meste Slovenska môže zdvojnásobiť kapacity.
Prístav v hlavnom meste musí kvôli vlakom z Číny zvýšiť objem prekladaného tovaru. Terminál Dalian, z ktorého vlak vyrazil, nebude jediný na dovoz tovaru na Slovensko. „V prípade, že naša prvá spolupráca dopadne dobre, je veľká šanca, že k nám bude Čína vypravovať ďalšie vlaky aj z iných terminálov,“ tvrdí Jaroslav Michalco, generálny riaditeľ spoločnosti Slovenská plavba a prístavy.
Otázne kapacity
Podľa odborníkov na dopravu však hlavné mesto Slovenska nemá kapacity na pravidelné kontajnery z najväčšieho štátu východ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
05 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)