StoryEditor

Mladí od nakupovania čakajú najmä zážitok

13.09.2017, 00:00

Budúcnosť nakupovania preberá generácia Z, spotrebitelia, ktorí sa narodili po roku 1989. V súčasnosti dokončujú štúdium a postupne hľadajú prácu. Ako zákazníci sú impulzívni, dychtiví, závisia od mobilnej technológie a sú trochu rozmaznaní.

Najmladšia generácia od nakupovania očakáva nielen tovar. Chce mať aj zážitok. Obchodníkom nezostáva nič iné, len sa prispôsobiť. Generácia Z alebo generácia internetu sa na rozdiel od predchádzajúcej vlny X a Y narodila v čase, keď sú vlastníctvo mobilného telefónu a prístup k internetu samozrejmosťou. Mobil je pre nich zariadenie, pri ktorom strávia ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-03 14:01:29 - Feat.: - Title: Maďarsko upustilo od izolovanej politiky, otvára sa Východu, tvrdí tamojší šéf rezortu financií 02 - Modified: 2024-04-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Luxusné klenotníctvo omylom predalo náušnice s 99 percentnou zľavou. Zamestnanec zabudol pripísať nuly 03 - Modified: 2024-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Prichádzajú Allegro Days: Exkluzívne zľavy na obľúbené produkty 04 - Modified: 2024-04-08 10:10:58 - Feat.: - Title: Allegro Days po prvýkrát na Slovensku: Celý týždeň plný zliav až do výšky 40 % 05 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. máj 2024 04:24