Keď zahraničné značky pokúšajú slovenských zákazníkov. Prečo sa ešte nehrdíme Primarkom?

Keď zahraničné značky pokúšajú slovenských zákazníkov. Prečo sa ešte nehrdíme Primarkom?

Vlani najviac rezonoval príchod Burger Kingu, tento rok sú najväčšie očakávania pred nástupom Costa Coffee.

Na to, že nakupujeme v prevádzkach zahraničných reťazcov, sme si už zvykli.

Podľa údajov Štatistického úradu za rok 2017 minul Slovák na potraviny a nealkoholické nápoje v priemere 900 eur ročne.

Z ďalšej analýzy spoločnosti CBRE vyplýva, že jeden kupujúci minul predvlani v obchodných centrách priemerne vyše 6 800 eur, čo je o 400 eur viac ako v predchádzajúcom meraní.

HN sa v otázkach a odpovediach pozreli na to, aké reťazce pribudli na Slovensku minulý rok, aké očakávame tento a príchod ktorých stále nie je istý.

Najčítanejšie témy