Burger King
StoryEditor

Keď zahraničné značky pokúšajú slovenských zákazníkov. Prečo sa ešte nehrdíme Primarkom?

08.01.2019, 23:00
Vlani najviac rezonoval príchod Burger Kingu, tento rok sú najväčšie očakávania pred nástupom Costa Coffee.

Na to, že nakupujeme v prevádzkach zahraničných reťazcov, sme si už zvykli.

Podľa údajov Štatistického úradu za rok 2017 minul Slovák na potraviny a nealkoholické nápoje v priemere 900 eur ročne.

Z ďalšej analýzy spoločnosti CBRE vyplýva, že jeden kupujúci minul predvlani v obchodných centrách priemerne vyše 6 800 eur, čo je o 400 eur viac ako v predchádzajúcom meraní.

HN sa v otázkach a odpovediach pozreli na to, aké reťazce pribudli na Slovensku minulý rok, aké očakávame tento a príchod ktorých stále nie je istý.

menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
19. apríl 2024 17:17