Práve táto cesta je podľa Drahovského budúcnosťou slovenského maloobchodu. „Malé špecializované predajne napríklad so zdravým sortimentom, ktoré produkujú spracovávatelia blízkeho okolia, pre ľudí, ktorí sú si ochotní priplatiť za kvalitný sortiment,“ uviedol.

Takýto typ bude podľa neho môcť konkurovať aj Jednote, ktorá má v mnohých menších sídlach monopol. Malé prevádzky ako Delia sa síce nestanú lídrom na trhu, ale pôsobia veľmi pozitívne na trh ako taký.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Najčítanejšie témy