Práve táto cesta je podľa Drahovského budúcnosťou slovenského maloobchodu. „Malé špecializované predajne napríklad so zdravým sortimentom, ktoré produkujú spracovávatelia blízkeho okolia, pre ľudí, ktorí sú si ochotní priplatiť za kvalitný sortiment,“ uviedol.

Takýto typ bude podľa neho môcť konkurovať aj Jednote, ktorá má v mnohých menších sídlach monopol. Malé prevádzky ako Delia sa síce nestanú lídrom na trhu, ale pôsobia veľmi pozitívne na trh ako taký.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Najčítanejšie témy