Práve táto cesta je podľa Drahovského budúcnosťou slovenského maloobchodu. „Malé špecializované predajne napríklad so zdravým sortimentom, ktoré produkujú spracovávatelia blízkeho okolia, pre ľudí, ktorí sú si ochotní priplatiť za kvalitný sortiment,“ uviedol.

Takýto typ bude podľa neho môcť konkurovať aj Jednote, ktorá má v mnohých menších sídlach monopol. Malé prevádzky ako Delia sa síce nestanú lídrom na trhu, ale pôsobia veľmi pozitívne na trh ako taký.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 48% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Najčítanejšie témy