StoryEditor

Päťdesiatpercentný podiel domácich výrobkov v letákoch

05.04.2019, 00:00

Polovičný podiel slovenských výrobkov v propagačných materiáloch obchodníkov bol jedným z dôvodov, prečo sa prezident Kiska rozhodol vrátiť zákon poslancom na opätovné prerokovanie.

Z ustálenej európskej judikatúry totiž vyplýva, že opatrenie je v rozpore s pravidlami voľného pohybu tovaru na spoločnom trhu Únie.

V praxi by to teda mohlo vyzerať tak, že letáky budú musieť byť na 50 percent naplnené domácou produkciou ovocia aj zeleniny aj v zimnom období, keď jej je na Slovensku nedostatok a keď rastie spotreba tropických druhov ovocia.

01 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 02 - Modified: 2024-04-12 10:17:51 - Feat.: - Title: Revolúcia na tanieri. Je o geneticky modifikované potraviny záujem? 03 - Modified: 2024-04-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Opuchy, zhoršené dýchanie, tráviace ťažkosti, migrény, vyčerpanosť: Kedy nám jedlo robí zo života peklo? 04 - Modified: 2024-04-03 11:19:10 - Feat.: - Title: Dvaja Matovičovi poslanci sa vybrali na nákup do Poľska. Potraviny sú u nás o 50 percent drahšie, tvrdia 05 - Modified: 2024-04-01 06:00:00 - Feat.: - Title: Zabudnutý poklad našich špajzí: Prečo si práve krúpy zaslúžia vrátiť zašlú slávu a zlepšiť reputáciu?
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
24. apríl 2024 05:54