Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov.
Šesť miliónov sa malo tiež skôr vyčerpať pre enormný záujem firiem o výstavbu obchvatu.
Ministerstvo dopravy informovalo, že poradenská spoločnosť musela posúdiť 500 referencií s cieľom kvalifikácie záujemcov o verejnú súťaž.
Všetky tak bolo treba vyhodnocovať, v konečnom dôsledku však aj keď zobrali čas ušetrili štátu stovky miliónov eur.
Okrem toho, ministerstvo muselo tiež neočakávane využívať poradenské služby aj pre zmeny v metodikách hlavného štatistického úradu EÚ.
Projekt D4/R7 musel totiž štát klasifikovať mimo verejného dlhu Slovenska.
Ušetriť sa však naopak malo na nižších hodinových odmenách pre právnikov, namiesto 444 eur im tak bude patriť odmena 400 eur.
01 - Modified: 2024-03-11 10:59:31 - Feat.: - Title: Stavebníctvo sa utlmuje. Pomôcť by mohla štátna podpora renovácií budov, upozorňuje slovensko-česká asociácia
02 - Modified: 2024-03-04 14:30:00 - Feat.: - Title: Paušálne verzus skutočné výdavky. Čo sa kedy a komu viac oplatí?
03 - Modified: 2024-02-06 15:07:33 - Feat.: - Title: Slovenská legislatíva sa zosúladí s Európskou. Výdavkové limity by sa mali prispôsobiť
04 - Modified: 2024-02-01 14:33:58 - Feat.: - Title: Aké sú špecifiká týkajúce sa daní autorov či umelcov? (prehľad)
05 - Modified: 2024-01-15 13:31:03 - Feat.: - Title: Kovové konštrukcie v komerčnej výstavbe