Na začiatku roka 2015 hrozil pri výstavbe tunela Čebrať zosuv pôdy.
Diaľničiari predstavili niekoľko alternatívnych variantov trasovania diaľnice.
Ako najlepší z hľadiska technického, finančného aj environmentálneho sa NDS javí variant V2. K rovnakým záverom dospelo ministerstvo životného prostredia.
Pôvodne sa malo stavať podľa plánu V0.
Poslanci žiadajú stavať podľa ich vlastného variantu V3.
To by zahŕňalo posunutie západného portálu tunela a jeho predĺženie o ďalších 600 metrov. Šanobová tvrdí, že občania Hrboltovej žiadajú, aby im NDS dokázala, že ich trasovanie je nereálne.
„Ak je V3 nerealizovateľná na základe prieskumných diel z obdobia, počas ktorého neodhalili riziká plánovanej trasy V0, tak potom existuje logický záver, že argumenty NDS sú chybné,“ nazdávajú sa poslanci.
01 - Modified: 2024-03-17 16:18:24 - Feat.: - Title: Na D1 pred Bratislavou platí znížená rýchlosť a zúžené jazdné pruhy
02 - Modified: 2024-03-17 10:15:29 - Feat.: - Title: Vodiči pozor: Do obeda je uzavretá diaľnica D1 od križovatky Bernolákovo po Bratislavu
03 - Modified: 2024-03-18 10:00:00 - Feat.: - Title: Veľké dopravné obmedzenia na D1 potrápia vodičov. Ako jazdiť v zúžených pruhoch?
04 - Modified: 2024-03-15 11:40:22 - Feat.: - Title: Na D1 v Bratislave došlo k dopravnej nehode, úsek je neprejazdný
05 - Modified: 2024-03-14 12:10:07 - Feat.: - Title: Posledný úsek D1 medzi Bratislavou a Košicami: Ráž ukázal jediný variant, stáť bude približne miliardu